TANDVÄRK

Idag i skolan så fick jag mina omdömen, jag blev jätte nöjd över det. Kom nyss hem från tandläkaren, där drog de ut en tand på mig. Först fick jag bedövning enda upp till näsan det var väldigt obehaglig känsla när de stack in sprutan. Sedan så drog de i tanden med en tång, tanden satt fast så pass hårt att jag blev kvar där i en timme. Man kan ju säga att jag var alldeles svettig när allt var klart, jag var jätte rädd att han skulle komma åt de andra tänderna.
Nu känns det inte bra alls bedövningen har inte gått ut än, jag är jätte törstig och hugrig men jag får varken dricka eller äta något. Dessutom har jag en väldigt stor smärta i tänderna det känns som att han drog ut alla tänder och inte bara en tand.
hejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-14 @ 21:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0