YESTERDAY


Jag väntade på syster i bilen så jag passade på att ta ett kort.


Min kära syster inne på cafe mix.


Jag inne på cafe mix.

Igår efter skolan så åkte jag och syster iväg till stan för att fika på cafe mix och i hopp att få se modefilmen som syster är med i, men tv:n funkade inte så jag fick inte se filmen. Vi fikade en stund och hade det trevligt, sedan bestämde vi oss för att åka till valbo. Vi åkte dit kollade på vad affärerna hade att bjuda på. Jag hittade inget men däremot hittade syster en hel del. Jag måste börja spara lite pengar till stockholm, där ska jag shoppa och åka en massa karuseller på Gröna Lund med brudarna.
TREVLIG HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0