rosa


Jag köpte denna klänning i Stockholm från monki som jag ska ha på skolavslutningen istället för den vita, endast 350:-kostade den (finare när man tar på sig den en på bild).

Jag köpte även vita tygskor från dinsko de kostade 249:- innan men fick de för 99:- (fynd där). Några armband 50:-/st köpte jag även på någon butik i gamla stan. 
Idag har jag spelat fotbollsmatch på Jernvallen mot Sätra 1-1 blev det bra jobbat tjejer. Annars har jag inte gjort så mycket mer förutom att jag har kollat på My New BBF och Desperate Housewives, pratade också med syster på telefon kanske ska hälsa på henne på fredag :)
Neeeej kom på att jag ska till tandläkaren imon på morgonen antingen ska jag få räls på de nedre tänderna. Eller så kanske dom ska spänna rälsen som jag har på de övre tänderna AJJJ säger jag bara.
GODNATT♥



Kommentarer
Postat av: Gaia

Vad fin! =)

2009-06-05 @ 10:16:43
URL: http://gaiaa.blogg.se/
Postat av: ajla

sv:tackar!

2009-06-05 @ 10:49:23
URL: http://ajladediic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0