I VÄRNAMO

Tänkte bara berätta lite kort om gårdagen. Vi gick runt på stan och sen tog vi och fikade. Efter ett tag när vi kom hem så frågade jag om jag fick göra mat och de ville dem. Äntligen blev jag klar med hk läxan som vi fick jag fick i torsdags att laga en maträtt. Resultatet blev jätte bra, och senare åt vi kladdkaka. Det jag är lite orolig över just nu, är att jag har bara 3 dagar på mig att plugga till provet men det ska nog gå bra. Nu ska jag inte babla på för mycket, jag ska nog gå ner och göra två toast macker med ost.
Juste glömde säga att vi var  på en konsert i fredags bilder kommer kanske idag när jag kommit hem. Eftersom att vi skulle komma lite senare på kvällen så tippar jag på att de kommer på måndag.
HOPPAS ATT NI HAR HAFT EN TRELIG HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0