I HAVE SPEND THE DAY WITH MY HOMIES♥

Idag gick jag hem till mig med alma och maria efter skolan. Vi köpte med oss godis på vägen, när vi kom hem kikade vi på älskade one tree hill. Efter det bestämde vi oss för att åka till Monrose och käka pizza. Det beställdes 2 pizzor dock åt vi inte upp allt heh.. När alla var mättna och belåtna cyklade vi vidare till jernvallen för att kolla på innebandyträning. Sen åkte vi hem eftersom att jag och maria skulle på träning. När vi kom hem till mig tog vi väskorna och jag drog på mig en stor pälsmössa för att inte frysa huvudet av mig.
För övrigt gick innebandyträningen bra:)
Påväg till träningen..
En stor pälsmössa=fågelbo.
Ajla: Gud vad ont jag har i huvudet maria!
Maria: Vadåda?
Ajla: Det känns som att jag bär ett fågelbo på huvudet..
Ajla&Maria: HAHAHAHAHA!
Vi slängde ut oss fler roliga kommentarer men dom får inte vara med pga vissa skäl;)
ps: imon får ni se min nya hårfärg..


 


Kommentarer
Postat av: maria

hihihihi.

så sjukt roligt hade vi. måste göras om! :) <3

2009-11-05 @ 22:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0