friday&saturday

I fredags var jag som sagt hemma hos Clara vi hade det grymt trevligt! I lördags så hade vi match på morgonen det blev en förlust men vi spelade på grymt bra. Sen åkte jag hem till Maria vi åt mat sen fixade vi oss inför filmkvällen. Vi fick skjuts till Fannys place av Marias mamma, vi väntade in allt folk sen visade det sig att filmen inte var bra. Så vi gick till närmaste affär där vi hyrde oss en film. Eftersom att det ver en bit att gå så tog jag och Clara skjuts på moppe från macken till fanny:) Vi kollade på filmen pratade och hade det allmänt trevligt! Sen åkte jag hem till Maria där jag sov över, sen fick jag skjuts hem på morgonkvisten. Detta var en oförglömmlig helg, villket måste göras om;) Hoppas Clara kan ta och skicka bilderna som vi knäppte, jag glömmde kameran ovanligt?
KISSES♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0