MONDAY 140909

Idag var det en lång skoldag med många lektioner vilket inte var roligt. Dagens nyheter jag bestämde mig för att börja på innebandy. Det var ett bra beslut med tanke på att jag måste hålla igång med något på vinten förut tränade jag gymnastik men jag har ju slutat så det är dags att ta nya tag. Vi får vell se efter morgondagens träning om innebandy ens är något för mig. Annars har jag väldigt mycket plugg. Jag har läxförhör i hk och ett tyska prov på torsdag. Även en Matdagbok som jag ska skirva fr om idag tom onsdag det ska lämnas in på torsdag. Så nu gäller det att man är hälsosam och håller sig borta från alla onyttigheter. Jag fick nyss höra att vi har orientering i stensätra på idrotten imon åhh kill me!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0