im sorry.

Jag får ursäkta för uppdateringen! För er som undrar så har updateringen varit dålig pga att jag har haft en stort tyska prov och jag pluggade som en dåre eftrsom att jag vill ha en bra start på proven dessutom så betygsätts det jag presterade. Provet gick iaf jätte bra:) Men nu fortsätter jag som vanligt:)
Efter skolan idag så tränade jag barnen det gick bra! Sen gick jag på fotbollsträning direkt. Jag har värsta ångesten!! Imon åker jag till Göteborg över helgen med pappa och syster och vi har match på lördag och dåligt med folk. Dessutom ska distriktränaren kolla på matchen åhh! Ett tag funderade jag på att stanna hemma. Men jag menar vem vill inte åka till Göteborg?? Nu ska jag packa inför morgondagen:) 


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0