SCHOOL STARTS TOMMAROW

Imon kommer jag börja få lite struktur runt vardagen, skönt på ett sätt men det må vara jobbigt att gå upp runt sju tiden på morgonkvisten! Det är helt sjukt att imon blir min första dag i nian. Minns första dagen i sjuan så bra, då ingen kände nån vi satt och kollade på varandra alla var tysta.
Idag är det tvärtom, jag har lärt känna alla i klassen vissa som jag kännt sen 1:an har jag nästan inte kvar och andra som jag träffade första dagen i sjuan har jag kommit väldigt nära och kan prata om allt mellan himel och jord!
  
i love u klass 9:a som jag ska ta vara på detta sista år med er
        

Kommentarer
Postat av: almiiic

9a ♥♥♥♥♥

2010-08-16 @ 18:58:37
URL: http://almaklipic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0