SISTAAUGUSTI, 31


brist på outfit bilder så det få bli denna favorit som togs nån gång i juli.


Idag har jag varit ovanligt trött, skoldagen kändes som att den aldrig tog slut! 
På lunchen gick jag och clara till ica för att köpa marshmallows som vi ska grilla imon då vi ska va på hedåsen med klassen för en heldag med 5kamp, grillning osv. Juste vi tog tog skolfoto med skol if idag jag fick en idé att göra en pyramid 3 längst ner, 2 i mitten och 1 högst upp. Det blev riktigt bra, som tur fick jag sitta högst upp på pyramiden på fotot. Dagens bästa: vi ska byta golv i 3 rum hemma och ett av golven är i mitt rum så jag ska få välja ett nytt golv!
Nu ska jag ta och äta sen väntar 2 träningar + läxor på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0