THE ROLLING STONES


jag kapade och färgade mitt hår för nån dag sen förrseten för er som tycker att det ser kortare ut.

Idag blev det en kort skoldag + en timme håltimme då jag och clara tog en sväng hem till mig och fick i oss tårta och fika. Annars har jag i stort sätt inte gjort så mycket, pratat lite med dam tränan eftersom att jag ska spela dm på fredag. Juste andra skoladagen och vi fick redan en uppsats på musiken att göra som ska vara klar innan prao veckan! Jag tror jag börjar med den nu eftersom att det kommer att vara så mycket annat sen. puss

Kommentarer
Postat av: neli

vart köpte du den tröjan ???? :)

2010-08-21 @ 11:49:11
URL: http://nelys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0