A NEW YEAR DRESS & WHITE NAILPOLISH


Imorse fick jag mitt sista prov avklarat för året och vilket gick jätte bra det var såhäääär skönt! Framöver kan ni räkna med mycket bättre uppdatering, då jag inte har några fler prov eller träningar emd mina gymnaster.
Idag blev det en heldag i valbo för julshopping med clara efter skolan. Vi köpte alla julklappar och jag köpte mig ett vitt nagellack och en ursnygg klänning som jag förmodligen kommer ha på nyår (bilden gör inte klänningen rättvis men bättre resultat får ni se på nyår). En riktigt bra dag med bästa clara blev det sen att vi gjorde bort oss x antal gånger och höll på att skratta ihjäl oss det var en annan femma, haha! Nu har step up 3 laddats ner så nu blir det att kika på film med kusinerna, ha en superbra fredag! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

var e klänningen ifrån? :D

2010-12-18 @ 15:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0