LOVE YOU GALS


clara, jag och alma påväg hem till maria första dagen i nian - tiden går bra fort snart har vi gått halva nian, helt sjukt!

Vi besökte bessemer idag typ alla sandvikens nior var där. Det programmet som lät bäst var handel, nv verkade vara för mycket plugg och ganska långa dagar och sam var helt okej. Det blir nog att jag går göransonska fast det är långa dagar, om man hänger med på lektionerna behöver man varken ta hem läxor eller plugga hemma inför prov. Låter även som att min vän clara också ska gå det då blir jag inte helt själv! Jag fick tillbaka idrotts uppsatsen där det stog MVG, skönt det! Snart bär det av på innebandy med sara och carro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0