When you get what you want but not what you need


Uppdateringen har inte varit på topp de senaste dagarna eftersom att jag inte hunnit! Jag har umgåtts med mina fina vänner, igår firade vi almas sweet fifteen och jag glömde självklart att ta med mig kameran och knäppa kort på födelsedagbarnet! Annars då vad har hänt med vädret på bilden ovan ser det ut som början på hösten med stövlarna och allt.. Med tanke på att rebecca åker till turkiet i natt och blir borta i en hel vecka, tror ni att jag är lite avis sola lite åt mig nu dude och ha det bäst jag kommer sakna dig! 
  

Kommentarer
Postat av: Sissi

superfin outfit!

2010-06-13 @ 13:08:30
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0