LOVE


Igår hade jag det hur roligt som hellst med brudarna! När vi väl kom fram så gick vi runt på drottninggatan och det blev lite shoppping. Jag köpte mig ett par sjukt snygga jeansshorts från hm deras nya kollektion (fashion against aids), underkläder och två snygga tröjor från monki. Sen tog vi en prommenad till grönan och det blev en hel del karuseller vi åkte trots att vi fick stå i de långa köerna. Insane gick hur fort som hellst och var den roligaste karusellen! Känner såhär i efterhand att jag har sjukt ont i huvudet och halsen inte så konstigt med tanke på att jag skrek så mycket i karusellerna att jag inte ens tänkte på de tillslut.. Bilder från gårdagen kommer upp lite senare när jag tagit emot de! Nu ska jag iväg och träna barnen på fotbollsskolan.. ciaooo    


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0