HAPPY BDAY THE WORLDS BEST SISTER!


Idag fyller min kära syster 22år ett stort grattis till henne. Det är sjukt var fort tiden går!

Fick mitt noprov överstökat idag, jag skrev 4 a4 fram och baksida och det känndes som att jag fick med allt vettigt! Det har inte blivit så mycket uppdateringar dessa två dagar eftersom att jag var tvungen att plugga får skylla mig själv när jag inte pluggar i tid. Saken är att jag skriver väldig ofta att jag pluggar här i bloggen men inte gör jag det. Hur som hellst det gick jättebra på provet får se vad jag får för resultat imon. hörs cutieees..

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hallu!

Var modell för en dag igår, tänkte höra med dig ifall du vill säga mig vilken du tyckte bäst om :)

KRAM

2010-03-10 @ 22:01:01
URL: http://kstew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0