SWEET DREAMS READERS!

Skoldagen gick hyffsat fort tycker jag. På matten har vi börjat med kvadratrötter och det måste nog vara det lättaste som finns jag bara älskar matten i nuläget. Idag kom snön och det räckte inte med att det skulle snöa ett tag utan det har varit storm i stort sett hela dagen. Jag kände att det borde ha varit höst ett tag till, menmen.. Annars har jag gjort klart bosniska läxan denna tisdag och varit på innebandy träning som gick bra. Sen tog jag och duscha och kolla på desperate housewives. Nu ska jag ta och försöka sova, sweet dreams♥

Kommentarer
Postat av: emma ramic

men gud vad bra dom var ju sjukt snygga :o! i valbo? undra om dom finns kvar

2010-11-10 @ 22:28:14
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: emma ramic

men gud vad bra dom var ju sjukt snygga :o! i valbo? undra om dom finns kvar

2010-11-10 @ 22:28:14
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0