ME LIKE DOUNUTS


Idag fick ida lära mig hur det funkar i kassan beroende på vilken knapp man trycker på: läsk, kaffe, kaffebröd, dagens lunch, sort, tillbehör, kort eller kontant osv. Det gick galant och riktigt kul var det att stå och ta emot x antal trevliga kunder. Nu kan jag det där med att stå i kassan iaf!
Imon hänger kameran med mig till café pazzo eftersom att jag har packat ner den i väskan efetr att ha glömt den i 3 dagar. Ni kan räkna med att det rammlar in bilder mot kvällen. Trots att jag är på cafét från 9.00-16.00 så får jag inte nog med sötsaker. Nu ska jag ta och äta munkar gottigott!



Kommentarer
Postat av: Simon

Äckligt gott ju!

2010-10-30 @ 13:21:07
URL: http://www.brenten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0