PICTURES FROM TODAY



min och bellas vardagliga frukost som består av chailatte och fralla!




vi plastade ur alla goda bakelser som vi gör varje morgon.

Det var några saker jag och bella sysslade med idag på cafét. Det var mycket folk på cafét hela dagen jag fick även stå i kassan idag. Vi fick sällskap av syrran som kom förbi idag igen vid lunchtid då vi åt kycklingsallad. Jag och bella dog lite när vi skulle gå hem men den långa historien tar vi en annan gång. Jag fick sluta tidigare idag efetrsom att jag skulle träna mina små gymnaster. För övrigt har jag haft sjukt ont i magen undra vad för konstigt det är som händer men det löser sig. Nu ska jag ta och chilla i soffan och ringa maria en snabbis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0