YESTERDAY NIGHT

Gårkvällen med mina favoriter var kanske hur mysig som hellst, tråkigt nog glömde jag kameran! Vi kollade på idol satt ute i bastun, åt massor av snacks och pratade verkligen om allt mellan himmel och jord, love you girls! Dock fattades sjuklingen clara den underbara men vi får ta det en till gång då alla är med igen.
Jag vaknade för ett tag sen av att syster skulle iväg på modevisning och pappa skulle skjutsa henne. Nu är jag hemma och idag blir det en chill dag jag bara älskar att inte ha något planerat eftersom att mina vardagar har varit fullspäckade den senaste tiden! Skola, plugg, träna innebandy, vara ledare inom gymnastiken osv..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0