ACNE COPY BY H&M


Jag har haft otroligt mycket plugg i två dagar nu inför de kommande no och matte proven och därför inte haft tid för uppdatering! Nyss var jag inne på h&m´s hemsida och beställde en ursnygg acne kopia till skinnjacka för 300 spänn. Det är verkligen ett köptips till hösten från min sida! Den kommer att användas flitigt under hösten med stora halsdukar. Nu ska det kollas på idol aditution 2010 medans jag kommer frossa i mig den goda blåbärspajen! Vi hörs på fredag eftersom morgondagen är bokstavligen fullspäckad av gymnastik och innebandy träningar, puss. 

Kommentarer
Postat av: emma ramic

Vad ska jag ha för färg på mina linser? Please help me :D

2010-09-15 @ 21:28:00
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0