IF YOU THINK MY EYES ARE BEAUTHIFUL, WELL THATS BECAUSE THEY ARE LOOKING AT YOU


svart kavaj//second hand, t-shirt//h&m, jeans//cheap monday, flätat skärp//gina, ringar//h&m, armband//tiamo, converse.

Måste börja med att tacka er för alla tips av plattänger! Annars då? Dagen har väl flytit på vi fick tårta i skolan vilket var det enda posetiva, det negativa är att vi har prov om en vecka och vi har inte fått alla anteckningar. Juste jag fick beröm av min handledare erika på klassrådet, eftersom att jag är ordförande och har så bra svar till mina uppkäftiga klasskamrater. Ni må vara uppkäftiga ibland men jag älskar er endå! Nu ska jag ta mig tid till att försöka svara på alla frågor sen är det plugg som gäller varje dag fram tills fredag så att helgen inte drabbas. Men först ska jag äta nybakade scones med smör och ost mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0