FINALLY FRIDAY


Gårdagen var hur stressig som hellst därav den dåliga uppdateringen! Jag hade även panik igår eftersom att jag trodde att min mobil blivit stulen men det visade sig att den var i skåpet imorse, och det tackar vi gudarna för, nu uppskattar jag min kära mobil varje sekund! Idag har jag sprungit 1 mil på klassikern med halsont och en träningsvärk från gårdagens innebandyträning. Har hunnit med att duscha och äta nu ska jag kurera med halstabletter eftersom att mina halsmandlar är skapligt svullna! Ikväll blir det att umgås med bästa caroline, josefin, sara och kanske regina det lutar mot bio, have a nice friday readers! 



Kommentarer
Postat av: elida

fick du en ny mobil i födelsedags present dom du ville ha ? :) <3

2010-09-10 @ 20:32:40
URL: http://elidaeliassonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0