SUNDAYSTRESS


Jag vaknade runt åtta tiden på morgonkvisten för att sen åka och spela match i gefle. Vid ett tiden åkte vi hem efter en förlust mot ifk gefle. Det fick bli donken käk med alma och jag hann inte ens hem efter det utan då var det gymnastikträningar som stog på schemat.
Jag tränade småttingarna till 3 och sedan grundträningstruppen som höll på till 5 tiden. Det var ganska komiskt i slutet av träningen eftersom att jag och carro sa: det är viktigt att ni får i er ordentligt med mat när ni kommer hem, ta med er frukt och vatten till nästa gång. Då hör man att de säger såhär till sina föreldrar när de är påväg hem: mamma vi måste äta mycket mat när vi kommer hem och inte glömma frukt och vatten sa fröken, det är ju bra att de lyssnar på oss carro, haha!
Sen kom jag äntligen hem och jag var riktigt trött men extra knäck får man när tränar barnen och det sitter inte alls fel! Igår blev jag klar med musikuppsatsen och den slutade på 7 a4 sidor och den skulle vara på 4 a4 sidor men jag få skylla på att det fanns fruktansvärt mycket att skriva om michael jackson.
  

Kommentarer
Postat av: elida

visa bild på din mobil (a)

2010-09-12 @ 22:56:00
URL: http://elidaeliassonn.blogg.se/
Postat av: jenny

fint

2010-09-13 @ 16:51:20
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0