SHITHAPPENS!


Idag fick jag 2 prov avklarade och båda gick superbra! Jag kom nyss hem från fotbollsträningen som jag igentligen inte borde ha gått på då jag har en rejäl förkylning men jag var tvungen då vi har dm final på torsdag. På vägen efter träningen hem såg jag att min mobil var borta som tur märkte jag det i tid så jag och ida cyklade tillbaka några meter och där hittade jag den som tur var. När jag vände på den så var det en sprickor i displayen på min touch som jag endast haft i endast en månad, shit happens! Det känns som att jag har en otursvecka, blev också av med cyklen för nån dag sen.. Får hoppas på att morgondagen blir mer lyckad! Nu blir det idolmys med en kopp te pga min förkylning. Jag har tappat räkningen på hur många koppar te jag har drukit, latero! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0