CRAZY HOT HIGH HEELS!

 
Bilden ovan har inget sammanhang med min text. Jag var bara tvungen att visa er dessa ursnygga och galna skor!

Sista praodagen på wayne´s coffee var lite sorlig. Men det är inte säkert att det var den sista dagen eftersom att de var jättenöjda med vårat jobb och sa att vi skulle lämna våra nummer så de ringer upp på helger och alla lov. Skulle vara jätteroligt att jobba extra eftersom att jag trivs riktigt bra med personalen, miljön och de trevliga kunderna!  
Nu på kvällskivsten ringde almis mig. Vi pratade om att jag, hon, julia, adi och azur ska till norrköping och vara där över helgen 23-24 april gå på dino merlin konsert och shoppa! Sen pratade almas mamma med min pappa och nu är det nästan spikat! Ser verkligen fram emot att komma bort. Good night&sweet dreams! 


Kommentarer
Postat av: Hanna Hirvasoja

sjukt fina, vartifrån?

2011-04-22 @ 10:57:34
URL: http://hannahirvasoja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0