JEANSSHORTS IN MY HEART!



jacka//hm, transpetant skjorta//hm, jeansshorts//avklippta levi´s, skor//converse, halsband//jc, ringar//indiska.

+idag anlände min snygga svarta bikini från h&m!
+underbart väder!
+andra världskrig provet gick bra.
+jag har inge plugg!
+snart väntar en veckas ledighet och norrköping!!
-kan inte hämta ut bikinin tills pappa kommer hem från jobbet..
-idag fick de flesta ett kuvert hemskickat om de blev intagna till gymnasiet vilket jag inte fått än.
-nationella uppsats i engelska imon.

Nu ska jag äta kladdkaka med glass och kika runt på olika bloggar. Ikväll ska jag se det enda programmet som är värt att följa nu för tiden nämnligen desperate housewives! love to u readers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0