OPERATION -

Igår opererade jag mig som sagt och fyfan säger jag bara!
Idag blev det ingen skola vilket det inte kommer bli alls under denna vecka. Jag har ont konstant fast jag tar alvedon + att jag är sjukt svullen över hela kinden/käken (det står verkligen ut helt sjukt).. 
Just nu kan jag bara dricka med sugrör vilket betyder att jag endast får i mig vatten, smoothie och yoghurt. Tror ni att jag är lite sugen på att äta riktig mat? Antar att jag får vänta en vecka tills det läkt som förra gången då jag opererade tanden på andra sidan.. 
Dagens enda och stora + var att min fotbolls tränare ringde och sa att jag, fanny och agnes får följa med till gothia cup, tagga! 

Kommentarer
Postat av: josefine

hoppas det går över snart ajla!!:)

2011-04-27 @ 20:23:07
URL: http://josefinebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0