RIGHT NOW: PIZZATIME!


61756363_1ae4c0bc74stmbdkp_2563_ebb39e4aea_large_large              
Jag slutade vid ett tiden efter att ha gjort hkprovet, vilket gick bättre än vad jag förväntade mig med andra ord jättebra. Nu ska jag äta pizza, mums!
Sen ska jag vila ut mig och packa ner popcornmaskinen osv.. Vid fyra tiden bär det av mot discot som min klass arrangerat för småbarn. Det fattas lite pengar till vår klassresa men vi ska väl tjäna ca 3000kr, det ska nog bli kul när alla härliga i klassen är med och förhoppningsvis härliga barn!


Kommentarer
Postat av: Sara Hassan

Det ska bli skit kul! Det kmr nog sluta med att alla i klassen dansar och småbarnen tittar på heheheh..

2011-04-01 @ 14:51:30
URL: http://myoxygen.blogg.se/
Postat av: claris

plocka ner popcorn maskinen? har du smyg popat med min maskin eftersom du lär packa ner den? ;)

2011-04-02 @ 15:17:39
URL: http://cluraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0