STHLM/VOICE/SHOPPING/CINEMA!


Osminkade jag efter biomys med syster igår i gävle!

Jag spenderade helgen med carro och sara i sthlm! Vi gick på the voice konsert, shoppade och träffade saknade olle och michael från malta. Vi sov hos olle i solna och hade det riktigt roligt, haha.
Idag fick vi datorerna i skolan. Jag slutade vid halv 5 tiden och det kändes inte som en lång dag men det kan bero på att det är många raster och att vi har sjukt roligt i klassen!
Jag vet att det har varit dålig uppdatering i bloggen på sistonde. Det är eftersom att jag har fullt upp jag vill både hinna med skolan och vännerna. Sen ska ju min syster semra på gala eftersom att hon vann kategorin för den chicigaste 2011 så då vill jag hinna umgås med henne också innan hon åker iväg + att hon kommer flytta till sthlm.. Nu ska jag ta och städa, puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg <3

2011-09-01 @ 19:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0