OUTFIT IN STHLM!


linne//bikobk, jeanshorts//levi´s, converse, väska//scorett.

Igår kom jag hemefter att jag och syster spenderat helgen i sthlm! Det var skönt att komma bort ett tag och det blev en hel del shopping osv.
Igår tog jag en fika med brudarna på wayne´s och sen åkte vi hem till alma och bara chilla!
Nu är jag hemma från jobbet det var så varmt idag så jag åt 3 glassar. Annars tror jag att jag har smakat alla nya gb glassar som kommit ut denna sommar och favoriten är nog caramel&nuts. För er som inte vet så sommarjobbar jag i en kiosk/badvakt på ett utomhusbadhus då blir det så att man äter allt för mycket glass, haha.
Nu ska jag sätta mig ute i solen ett tag och sen ska jag iväg på fotbollssträning, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0