STUGAN MED BRUDARNA OCH GRABBARNA!

Jag spenderade några dagar i saras stuga med dom bästa, underbart! Stranden låg 50 m från hennes stuga så vi badade och solade en hel del. Sen grillade vi och spelade spel på kvällen, myyys. Tråkigt nog glömde jag kvar kameran hemma..
Får panik av att det bara är 10 dagar kvar tills skolan börjar. Jag vet inte och jag tycker att det ska bli roligt att börja gymnasiet eller inte. Det återstår att se om man hamnar i en rolig klass men som tur ska clara en av mina bästa vänner gå med mig på göranssonska och 3 tjejer till från min gamla klass! 
Förresten så har detta varit den bästa sommaren hittils! Malta och gothia veckan i göteborg kommer vara ett minne för livet! Sen får man inte glömma alla mysiga sommriga kvällar med vännerna. Nu är det 10 dagar kvar att ta vara på sommarlovet och jag ska göra dom så bra dom kan bli!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0