THEASE DAYS

Igår hade vi match det gick bra vi vann med 7-0 mot saik. Jag gjorde två mål grymt bra spelat hela höden brudar! Efter det kollade jag på sif match med mina fina vänner. Sen träffade vi rebecca som kommit hem från kroatien och vi hade massor att snacka om både skratt och tårar när vi skulle säga hejdå..
Idag blev min vän rebecca morabo och det känns jobbigt att veta att vi inte kommer träffast varje dag. Hon kommer hälsa på och vi kommer häsla på så det ska nog gå bra. Jag är helt säker på att du kommer lyckas inom innebandyn så kör järnet och visa vart skåpet ska stå!!
Idag har jag jobbat heldag och det var ganska drygt att behöva sitta där fast det inte kom så mycket folk! `
Sen får jag får panik av att tänka på att jag börjar skolan om en vecka, helt sjukt vad sommarlovet rinner iväg. Vet inte om det kommer bli roligt eller tråkigt med gymnasiet det återstår att se om man hamnar i vad för klass man hamnar i. Men det ska faktiskt bli lite skönt med en nystart, som tur kommer clara en av mina bästa vänner gå med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0