CONGRATULATIONS TO ME TODAY!


Detta fick jag av mina fina vänner på festen!

Fina basplagg av släkten.

Idag har jag avklarat den första skoldagen och det kändes sådär.. Tråkigt nog kom inte clara i samma klass som mig men annars är min grupp och klass är helt ok! Denna vecka kommer vara chill i skolan men nästa vecka börjar alla lektioner!
Det varit en riktigt bra födelsedag, tack för alla fina gratulationer, presenter och den fina sången på fotbollsträningen! Jag har ätit massor av tårta och mat idag, haha. Jag fick allt jag önskade mig, iphone4, kläder, presentkort, smyckesträd, earcuff osv!
Nu måste jag sova eftersom att jag ska möta upp johanna och camilla vid 8 tiden för att gå till skolan..
p.s kommer börja mobilblogga så fort jag hunnit fixa appar osv på iphonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0