LAST DAYS

Stockholmsresan blev riktigt lyckad med Clara, Carl och Liam! Vi gick runt på "stora" stan, östermalm och gamla stan hur mysigt som helst. Det blev ganska mycket shopping för oss alla och vad skulle denna resa vara om vi inte gjorde bort oss som vanligt.. Vi skulle hoppa på tunnelbanan till östermalm och Liam hade precis hunnit gå på och då stängs dörrarna hoppade han fick nog lite panik och vi höll på att dö av garv samtidigt som vi också hade panik!! Som tur hittade vi varandra vilket tog ett tag eftersom att vi inte hade täckning osv..
Igår spenderade jag kvällen med tjejerna vår saknade morabo rebecca var hemma på besök vi käkade tacos och snackade massor, hela kvällen med andra ord!
När jag tänker tillbaka så har det varit en grymt händelserikt år för mig och jag kommer sakna 2011 men jag tror att 2012 kommer bli ännu bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0