SANTA PLEASE!


Huuur snygga är inte dessa jeffrey cambell kopior? Det har jag tyckt ett bra tag och nu är det dags att införskaffa de. Funkar både till vardag och fest!

Jag kom precis hem efter att ha varit i falun en heldag och gått truppgymnastik kurs med Sara och Sanna. Det var en väldigt givande kurs då utbildaren var jättebra så nu har jag fått massor av inspiration! Är även lite trött nu och jag kommer säkert ha träningsvärk imon då jag fick arragera demogymnast, visa alla övningar flera gånger om eftersom att alla skulle prova passa. Jag körde flickis som jag inte gjort sen jag slutade på gymnastik vilket var 3 år sen..
Ikväll lutar det åt att det bilr filmkväll med clara, carl och liam, puss.  



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer skorna ifrån? :)

2011-12-17 @ 10:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0