KONDITIONSTEST

Nu är jag hemma efter ett konditionstestet samt hälso samtal på badhuset som alla i fotbollslaget skulle göra. För mig gick det superbra av 1-5 så hade jag en syreupptagning på 5 och kondtion 5. Jag hade en kapacitet som ishockeyspelare har på elitnivå sa hon. Hon sa att jag har en grym motion med tanke på min ålder, vikt och längd. Det hade att göra med att jag tränat gymnastik på ganska hög nivå i 7 år och det är en sport som kräver mycket. Man ska göra ett konditionstest om ett halvår och se om man har förbättras i mitt fall var hon nöjd om jag kunde behålla min konditon men det ska inte bli några problem. Det här gjorde min kväll kan jag säga supernöjd är jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0