WEDNESDAY OUTFIT!



(klippte bort ansiktet eftersom att jag såg ut att vara 3ggr mer svullen på bilden en i verkligheten).

jacka//hm
stickad tröja//lindex
jeans//carlings
kängor//dinsko
ringar//hm

Skoldagen gick riktigt fort! Solen lyste och man kände verkligen att våren är påväg, skönt! Sen åkte jag till tandläkaren och kollade om det blivit någon infektion där jag opererat mig men det  såg bra ut! Skönt nu kan jag börja träna och idag har jag klarat mig på 1 alvedon annars har jag tagit 5ggr om dagen eftersom att jag inte orkat med smärtan. Men jag är mycket bättre nu och hoppas att det håller i sig!
För en stund sen kom jag hem efter att ha varit på gympan och tränat de söta pinglorna. Ajla vad fint nagellack du har, vilka fina ringar osv fick jag höra idag, kanske tar med mig kameran nästa vecka så får ni se hur sockersöta de är. Jag har precis hunnit fått i mig pannkakor. Kan ni tänka er att min käke klarar av att tugga ganska bra efter operationen, underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0