I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR


Idag har jag hunnit med väldigt mycket måste jag säga! Det blev en tripp till uppsala för att hälsa på nära och kära.
Söndagar är en gympadag så när jag kom hem åkte jag och tränade 3 grupper både småa och de som är på tävlingsnivå. Jag befann mig i gymnastiksalen i 4 timmar. Det är så underbart med gymnastik när man ser att de utvecklas träning efter träning!
Nu ska jag varva ner i soffan och kolla på film med syster. Det blir i rymden finns inga känslor och ben&jerrys glassen som blev kvar sen sist till det. Jag kan ju inte äta något annat sött än glass eftersom att det inte läkt än sen jag opererade bort tanden. Jag kan medge att jag börjar tröttna på alla olika soppor, yoghurtar osv efter att bara ätit sådan "mat" i en vecka snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0