THREE YEARS AGO!


Nyss satt jag och kollade lite i det gamla arkivet och då upptäckte jag att min blogg faktiskt firar 3år denna månad! Mycket har förändrats och det var bra roligt att kolla på hur jag skrev då, vad jag tyckte, hur jag tänkte, hur såg jag ut, vad jag gjorde jag ni förstår poängen med det hela. Gud vad jag satt och skratta haha!
Jag har haft en blogg innan denna så man kan säga att jag har bloggat i ca 3,5 år. Jag älskar att dela med mig av min vardag, outfits, inspiration osv. Det är just därför jag bloggar och jag får drivkraften av alla fina läsare som kikar in.

Ibland blir man väldigt nyfiken på vilka det är som läser måste jag säga! Kommentera ditt fullständiga namn och din ålder, om du inte bor i sandviken vilken annan stad kommer du ifrån? Jag räknar inte med att många eller kanske inte någon skriver, men vi gör ett försök för att se hur många som är ärliga. Tack på förhand!



Kommentarer
Postat av: Sara

Sara Hassan hahha ;D

2011-02-20 @ 14:15:01
URL: http://myoxygen.blogg.se/
Postat av: Frida

jag läser :D

2011-02-20 @ 23:59:06
URL: http://ffrriiddaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0