TOO MUCH TO DO!

Jag har haft fullt upp de senaste dagarna därav uppdateringen! Träning med alla gymnastikgrupper, träning själv, plugg inför prov och fixande inför discot! 
Igår hade vi ett disco i årsunda med klassen för att tjäna pengar till våran klassrea för åk 1-6 och det blev väldigt lyckat då vi tjänade 3034kr. I början typ första halv timmen dansade igen men sen fick jag och emma igång alla barn på dansgolvet till och med de som var lite fjortisaktiga som går i 6:an. Vi hade grymt kul med alla söta barn och klassen!
Jag har skapligt ont i halsen och träningsvärk i benen eftersom att jag dansa och pratade i mikrofonen hela kvällen de flesta i klassen verkade vara osäkra för att prata i mikrofonen så då blev det att jag pratade.. Barnen hade roligt och verkade digga discot stort eftersom att många kom fram till mig och fråga snälla kan ni inte ha ett till disco?
Idag blir det en chilldag kanske hittar på något med brudarna ikväll!
Nu ska jag baka kärleksmums eftersom att pappsen ska sälja fika på min match imon med någon annan förälder. Vi hörs senare alla fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0