SUNDAYSUNDAYSUNDAY


Gårkvällen blev riktigt trevlig med alla brudar! Jag och clara sov kvar hos alma vi snackade massor om malta resan och en person som vi inte kunde sluta skratta åt!
Idag spelade vi match mot alba som hade lånat in 4 spelare men det blev vinst för oss och jag gjorde mål, skönt! Alla spelade riktigt bra tråkigt nog köttade motståndaren min hand. Det blödde och svällde upp direkt så jag var tvungen att kyla och först trodde tränaren att jag brytit fingret.
Efter matchen tränade jag grund och trupp3!
Nyss tog jag bort plåstrena och hade på nya jag blöder fortfarande och två av mina fingrar är kraftigt uppsvälda med köttsår, helt sjukt det svider och gör ont!
Nu ska jag äta och sen göra en läxa så jag får ha det pluggfritt i veckan, hoppas att ni haft en bra helg alla fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0