YELLOW MELLOW

Imorse åkte jag till tandläkaren och var tvungen att operera bort min visdomstand. Fick väldigt mycket bedövning, och ett skynke över mig så att bara min näsa och mun syndes. Sen började de skära och borra och allt vad de gjorde. Fyfaaan vad obehagligt det var när de borra jag hörde att de knäcktes och kände att det sprutade blod sen sydde de och det tog en timme värre ska jag inte gå in på! När jag kom ur rummet såg jag dubbelt av allting eftersom att jag hade en sådan huvundvärk. En sak är jag helt säker på att jag kommer aldrig i hela mitt liv kunna höra ljudet av en borrmaskin, är så sjukt äcklad!
Har aldrig varit med om en värre smärta jag kan inte öppna mun prata eller svälja utan att det gör ont och har tryck i mig så många alvedoner man får ta + vatten och blåbärsmootie ur sugrör. Har spenderat dagen vilandes i soffan och gråtandes pga smärtan, pappa har suttit vid mig hela dagen och tröstat mig.
Får verkligen hoppas på att det bli bättre!
Imon blir jag nog också hemma från skolan  eftersom att jag inte klarar av att gå dit och koncentrera mig när jag har så pass ont.. Nu ska jag kolla på film!
Juste fick ett par gula converse idag som kommer vara så snygga på sommaren till bruna ben. Tack för conversen och alla sms ni är guldvärda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0