FRIDAYFRIDAYFRIDAY!


jacka//hm, jeans//JC (wrangler, kängor//dinsko, ringar//indiska.

Idag är det freeeeedag hur skönt? Känns obeskrivligt skönt med helg just nu måste jag säga! Efter att ha slutat vid två tiden så skjutsade pappa mig till alma eftersom att jag har världens träningsvärk och kyligt var det. Jag, alma och maria kollade på film och åt en otroligt god hallonpaj med glass, trevligt. Nyss kom jag hem och trodde vi skulle få gäster som tur kommer de imon istället! Nu:städa eftersom att jag troligtvis inte kommer orka ta tag i det efter morgondagens match. Sen får jag se vad fredagskvällen bjuder på!

publicerat den 14.de, förstå inte vad det är för fel på bloggen ibland..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0