MY SISTER BOUGHT SOLO TO ME TODAY!


Just nu sitter jag här och bläddrar i solo medans jag målar naglarna röda inför morgondagen. Väntar på att mitt te ska bil klart som kommer ätas med bullar! Semra köpte tidningen till mig idag + att man fick med en mascara är säker på att den är snygg men frågan är om den är bra?
Träning blir det inte ikväll pga av att jag varit snuvig sen jag kom hem av någon konstig anledning, resten av kvällen kommer spenderas i min sköna soffa. Skulle behöva jobba massor av matte men tar det på söndag då jag ligger efter i planeringen men säg någon som inte gör det? Våran grupp är den som är svårast och jobbar med högst tempo men just nu går det mycket segt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0