SHOPPING WITH DADY




vit stickad tröja med mockaimitation på armbågarna - BIKBOK
beige stickad tröja - BROTHERS&SISTERS
klarblått linné - BROTHERS&SISTERS
svarta jeans - BIKBOK
flätat skärp - BIKBOK
2 blusar - VILA
sololja - CUBUS 

Idag åkte jag en sväng till valbo med pappa för shopping. Både jag och pappa shoppade ganska mycket så vi blev kvar där ett tag. Jag blev iaf jättenöjd med alla mina köp! Tur att pappa följde med och betalade allt, eftersom att jag behöver spara mina pengar till göteborg och en iphone. Juste jag fyller ju år nästa månad så då önskar jag nog mig en iphone i födelsedagspresent, grymt.
Nu ska jag iväg till jobbet, sen bär det av till carro efter jobbet för att kolla på förhandsvisningen av harry potter inne i gävle. love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0