I GOT SOME PANIK - MALTA SOON



+ MALTA!!!
+ fick sluta 1,5 h tidigare på jobbet idag.
- kommer inte se rebecca på 2 veckor!
- jag har inte börjat packa och hur ska jag få plats med mina kläder??

Det är helt sjukt att jag åker till malta med mina brudar imon, gaash känns som vi nyss satt och pratade om att det var 100 dagar kvar!! Hoppas verkligen att rebecca inte hinner flytta till mora när vi är i malta.
Idag jobbade jag heldag (8 timmar) på badet men det var inte så jobbigt, när det är dåligt väder finns det inte mycket att göra. Helt sjukt att det är massor av barn som badade. Jag frös när jag stog som badvakt och då hade jag jacka. Som tur började det regna och alla gick hem så då stängde vi och sluta tidigare!
Jag har panik över packningen nu måste jag packa då vi åker till malta imon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0