THE KILLING MOON+++


Idag fick jag matteprovet och det gick bra! Jag försökte gå igenom sammanfattningen i kemi eftersom att det är nationella på onsdag, vilket jag inte ser fram emot. Kemi är ett stort område och jag fattar inte hur jag ska kunna veta ca 10 slumpmässig frågor inom det? I mitt fall var det lungt enligt min lärare eftersom att jag ligger på VG-MVG, då sänker hon inte mig ifall jag får black-out och bara lyckas med g.
För ett tag sen hämtade jag systers försenade present pga leveranstiden blev dubbelt så lång, hon blev jätte glad! Jag gillar att göra människor glada. Nu ska jag ta och dricka upp mitt te sen ska jag borsta gaddarna och därefter somna i tid för en gångs skull, sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0