MONDAY, 16


jacka//second hand, väska//london, linné//bikbok, jeansskjorta//levi´s, jeans//carlings, ringar hm & indiska, converse.

Idag var det en helt vanlig skoldag. Förutom på idrotten då jag körde orientering med clara och johanna. Vi skulle lägga ut kontrollerna själv. När jag skulle ut och leta efter kontrollen så sa rasmus att de hade grävt ner den så jag gav upp sprang tillbaka och sa att jag hade hittat den och lagt ut den på ett annat ställe. Clara letade efter kontrollen i en kvart, haha. Sen kom hon tillbaka och sa: Det är ju helt omöjligt att hitta den! När alla började asgarva så insåg hon att hon var lite ägd. Men börjar man leken då får man leken tåla! 
Jag öpptäckte även att min so argumentation försvann i skolan (höll på att börja grina ett tag) fick börja om från början men det blev bättre än förra och syster har läst igenom den och tycker det är bra, skönt. Im going to kick johanna´s ass haha vi ska argumentera om fildelning inför klassen imon. Jag är för hon mot. 
Nu sitter jag och planerar skolavslutningen med carro, hoppas på att det funkar med lokalen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0