NEW LOVLEY STUFFS!


transperant linné, ursnygga jeansshorts (love them), khaiakigrön bikini//bikbok, sommrig blommig tunika//vila.

Idag gick skoldagen fort, skönt. Efter skolan tog jag och pluggade lite astronomi inför provet. På fredag har jag provmiddag för rebecca så jag provade även att göra maten hemma idag kycklingfilé, klyftpotatis och sallad. Lyckas jag med lika god mat på provmiddagen så ligger jag mycket bra till!
Det blev även en sväng in till valbo för lite shopping eftersom att jag blev sugen efter att ha fått hem info om språkresan, sista fakturan osv. Det går inte att gå ut ifån bikbok tomhänt, vilket resulterade i att det följde med mycket fina och sommriga plagg!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0